Tipy a triky pro atrakce RCT3
|
|
|
|
| |
|
|
|
Pro pokročilejší uživatele
1) křížení atrakcí
Pro pokročilejší uživatele PC a RCT3
Editace konfiguračního souboru OPTIONS.TXT (soubor je třeba nalézt neboť se nalézá v různém umístění - adresáři
dle verze operačního systému nebo RCT3)
Přidáním položky (řádky) do souboru konfigurace " TrackAllowSameTrackIntersect 1 " se povolí křížení atrakcí
( sebe samou nebo i atrakce s jinou atrakcí )
Tímto nastavením pak lze vytvářet plnohodnotné křižovatky dopravy CityJK.
Změnou na " TrackAllowSameTrackIntersect 0 " se křížení atrakcí zakáže.
Pozn: Pokud je dovoleno křížení atrakcí je třeba brát v úvahu to, že se vozy (bez kontroly kolize programem) mohou
prolínat do sebe. (Při správném načasování odjezdů se lze tomuto problému vyhnout)
|
|
|
|
| |
|
|
|
křížení té samé dráhy atrakce (sebe sama) a s další atrakcí (železnicí)
|
|
|
|
| |
|
|
|
křížení dvou drah atrakcí stejného typu
2) simulace seřazovacího nádraží
Při nastavení křížení dle předchozího bodu lze též vytvářet souběžné stanice (např seřazovací nádraží) s napojením
(pouze fiktivním) na jinou atrakci. Napojení (pokud se použije stejný druh atrakce) se začlení do tvaru atrakce jako by bylo
součástí.
Tyto atrakce (pokud zůstane nedokončený okruh) nelze spustit jinak dojde k chybě, ale mohou být pěkným grafickým
oživením (další vlak stojící ve vícekolejovém nádraží).
|
|
|
|
| |
|
|
|
3) simulace více různých druhů vozů na trati najednou
Při troše šikovnosti mohou vozy různých okruhů atrakcí jezdit po stejné trati a to za předpokladu, že jsou dány (postaveny)
duplicitně přes sebe (grafické díly shodných druhů tratí se potom kryjí - tedy měly by pokud je mám přesně)
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
Pozn: Data těchto příkladů jsou v balíčku TESTOVACÍCH DRAH a lze je stáhnout v oddílu TRATĚ sekci DOWNLOAD